ЗАТВЕРДЖУЮ
__________________/___________/
керівник
практики від кафедри
_______________________
(дата)
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ
ПЛАН РОБОТИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА
Коваль Тетяни Михайлівни
на період з 18 ноября
по 28 декабря 2013 року
Місце
проходження практики
|
Загальноосвітня
школа № 55
|
РОЗДІЛ 1
ЗАГАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПРАКТИКАНТА
№
|
ЗМІСТ РОБОТИ
|
Термін
|
Відмітки про виконання
|
Підготовчий етап
практики
|
|||
1.
|
Участь у настановчій
конференції:
- знайомство із метою,
завданнями, змістом практики;
- правами й обов’язками
студента-практиканта
|
|
|
2.
|
Методична підготовка до
практики:
- зміст навчальної програми
(наступність і перспективність матеріалу, що опрацьовується);
- методичні матеріали з курсів
педагогіки, психології, педагогічної майстерності, методик навчання та
технологій сучасного уроку;
- нормативні документи шкільного
курсу української мови та літератури.
|
|
|
Початковий етап
практики
|
|||
1.
|
Участь у настановчій
конференції
|
|
|
2.
|
Участь у
ознайомлювально-інструктивних зустрічах з адміністрацією школи (бесіди з
адміністрацією школи, знайомство із системою навчально-виховної роботи школи,
навчально-матеріальною базою школи; діяльністю педагогічного колективу,
режимом роботи школи)
|
|
|
3.
|
Складання та затвердження індивідуального плану
роботи на основі календарно-тематичного плану вчителя.
|
|
|
4.
|
Знайомство з учнями класу,
планом позакласної роботи з предмету.
|
|
|
Основний етап
практики
|
|||
Навчальна робота
|
|||
1.
2.
|
Вивчення досвіду роботи
вчителів МО. Відвідування уроків вчителя-керівника, цілеспрямоване
спостереження та аналіз відвіданих уроків (2 уроків).
|
1 – 2 тиждень
|
|
3.
|
Розробка
конспектів (план-конспектів) уроків, затвердження їх у вчителя. Проведення
уроків. Обговорення з вчителем та студентами-практикантами уроків, фіксація
зауважень і рекомендацій у табелі оцінювання, укладання висновків (усі уроки
за календарно-тематичним плануванням упродовж трьох тижнів)
|
1 – 4 тиждень
|
|
4.
|
Оцінювання усних відповідей учнів, перевірка письмових робіт учнів.
|
1 – 4 тиждень
|
|
Позакласна робота з української
мови і літератури
|
|||
5.
|
Проведення
позакласної роботи з предмету (1 вид роботи з мови)
|
Упродовж практики
|
|
6.
|
Участь у позакласній
роботі (за планом роботи вчителя). Відвідування позакласних заходів з мови
і літератури. Підбір матеріалів для проведення позакласних заходів. Розробка
сценарію
|
Упродовж практики
|
|
Науково-дослідницька робота
(індивідуальна)
|
|||
7.
|
Моделювання
діяльності вчителя та учнів на уроці.
|
Упродовж практики
|
|
8.
|
Використання
технологій активізації навчальної діяльності учнів.
|
Упродовж практики
|
|
Заключний етап
практики
|
|||
1.
|
Укладання комплекту поточних
документів (Робочий зошит. Робочі конспекти і плани-конспекти. Висновки,
рефлексія (з блогів). Висновки до уроків-спостережень. Наочно-дидактичні
посібники до уроків тощо)
|
|
|
2.
|
Оформлення звітної документації
(Звіт, звітна презентація, конспекти залікових уроків із самоаналізами.
Табель оцінювання. Щоденник практики.
|
|
|
3.
|
Участь у підсумковій конференції.
|
|
|
РОЗДІЛ 2
ПЛАН
СПОСТЕРЕЖЕНЬ УРОКІВ
ЗОШ № 55
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
Клас
|
Тема уроку.
|
Тип
|
Хто проводить урок
|
Каб.
|
Відмітка про виконання
|
18.11.13
|
Пн.
|
|
|
М
|
5
|
Діалог
|
Н.в.
|
Лотарєва
Вчитель
|
|
|
|
Вт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.12.13
|
Ср.
|
|
|
Л
|
5
|
Г. Малик « Незви чайні пригоди Алі в країні недоладії»
|
Н.в.
|
Лотарєва
Вчитель
|
|
|
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пт.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗДІЛ 3
ВИКОНАННЯ ОБОВ’ЯЗКІВ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І
ЛІТЕРАТУРИ:
ПІДГОТОВКА ТА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ
Практикант: Коваль Тетяна Михайлівна
ЗОШ № 55, клас:
5
Керівник від
бази практики: Лотарєва Тетяна Юріївна
Конт. тел.
керівника – 050- 01948927
І тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Відмітка про виконання
|
18.11.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Діалог
|
|
19.11.13
|
Вт.
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Виразне
читання. Конкурс на найкращого декламатора уривків казки
«Цар Плаксій та Лоскотон», які найбільше сподобалися
|
|
20.11.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М/
РМ
|
РМ № 12. Письмовий твір-опис предмета
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
. Галина
Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» – повість-казка
сучасної дитячої письменниці.
|
|
||
21.11.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
22.11.13
|
Пт.
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
Узагальнення і систематизація
вивченого з розділу «Відомості з синтаксису та пунктуації»
|
|
ІІ тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Відмітка про виконання
|
25.11.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.15
|
М/КР
|
Контрольна робота № 3 Диктант
|
|
26.11.13
|
Вт.
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Жанрово-композиційна своєрідність повісті. Елементи незвичайного в
творі. Символіка країни Недоладії та її мешканців.
|
|
27.11.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М/
РМ
|
РМ № 13. Переклад російської мови на українську
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Морально-етичні проблеми в казці.
Характеристика
образів повісті-казки. Особливості мови твору, роль діалогів у ньому.
|
|
||
28.11.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
29.11.13
|
Пт.
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
Звуки мови і мовлення.
Голосні та приголосні звуки письмі
|
|
ІІІ тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Відмітка про виконання
|
02.12.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Приголосні тверді та м’які. Позначення м’якості
приголосних на письмі
|
|
03.12.13
|
Вт.
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Галина
Пагутяк. «Лялечка і Мацько».
|
|
04.12.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Правила вживання букви ь. Орфоепічна
помилка (практично)
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Загадка як вид
усної народної творчості. Зміст і форма
загадок.ТЛ: загадка.
Напам’ять: кілька загадок (на вибір).
|
|
||
05.12.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
06.12.13
|
Пт.
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
Правила вживання букви ь. Орфоепічна
помилка (практично)
|
|
ІV тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Відмітка про виконання
|
09.12.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.15
|
М/
РМ
|
РМ № 14. Робота над помилками, допущеними в переказі
|
|
10.12.13
|
Вт.
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Тематичні
групи загадок (про людей, їхнє життя, про природу та її явища, про рослин,
тварин).
|
|
11.12.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
. Приголосні дзвінкі та глухі
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Прислів’я
та приказки. Народне уявлення про навколишній світ та його оцінка в
прислів’ях та приказках. ТЛ: прислів’я,
приказка.
Напам’ять: 20 прислів’в і приказок (на вибір).
|
|
||
13.12.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
14.12.13
|
Пт.
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
Позначення звуків на письмі. Алфавіт.
Співвідношення звуків і букв
|
|
V тиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Відмітка про виконання
|
16.12.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.15
|
М/ РМ
|
РМ № 15. Усна розповідь на основі власного досвіду
|
|
17.12.13
|
Вт.
|
2
|
9.25-10.10
|
Л/
РМ
|
Прислів’я та приказки. Народне уявлення про навколишній світ та його
оцінка в прислів’ях та приказках.
РМ.Складання оповідання( казки) за прислів ями ( письмово
|
|
18.12.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Орфограма (практично), її
умовне позначення. Орфографічна помилка (практично)
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л/КР
|
Контрольна робота. Тестування. Літературні казки.Загадки
|
|
||
19.12.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
20.12.13
|
Пт.
|
2
|
9.25-10.10
|
М
|
Сполучення йо, ьо
|
|
VІтиждень
Дата
|
День тижня
|
№ з/п
І/ІІ
|
Час
(з —до)
|
М/Л/
РМ/КР
|
№ за календарним плануванням.
Тема уроку. Тип уроку
|
Відмітка про виконання
|
23.12.13
|
Пн.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Правила вживання апострофа.
|
|
24.12.13
|
Вт.
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Література рідного краю.
|
|
25.12.13
|
Ср.
|
1
|
8.30-9.15
|
М
|
Правила вживання апострофа.
|
|
2
|
9.25-10.10
|
Л
|
Повторення та узагальнення вивченого за І
семестр. Семестрове оцінювання.
|
|
||
26.12.13
|
Чт.
|
|
|
|
|
|
27.12.13
|
Пт.
|
2
|
9.25-10.10
|
М/ КР
|
Контрольна робота.
Тест
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар