САМОАНАЛІЗ УРОКУ
УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ,
Проведеного Коваль Тетяною Михайлівною
5 класі, 04.12.13
Керівник від бази практики –
Лотарєва Т. Ю.
Тема. Загадка як вид усної народної творчості
Відповідно до календарно-тематичного планування
на вивчення теми «Загадки» відводиться 2
години. Проведений урок перший-
на ньому учні ознайомлять з містом і формою загадок. На наступному уроці ознайомляться з тематичною групою загадок.
Відповідно темі, типу уроку була
сформульована мета: ознайомити учнів з поняттям загадка, особливостями її будови, роллю метафори в загадках; розвивати
образне мислення, пам’ять, уяву школярів; виховувати допитливість,інтерес до
народних казок.
Після чого одразу були зумовлені зміст та
структура уроку.
При підготовці даного уроку було враховано
рівень розумових та фізичних здібностей учнів, їх мовна та мовленнєва
компетенція, психологічні чинники.
Для
досягнення мети та завдань були використані доцільні методи та прийоми: «Обміняйтесь компліментами»,
фронтальне опитування , робота з текстом, виразне
читання, словниковий диктант, пояснення вчителя, гра «
Чарівна скринька». робота з підручником, робота у групах, «Мікрофон»
За допомогою всіх вищезазначених методів та прийомів була
логічно сконструйована структурно - композиційна схема, підібрані форми роботи
( колективні, у групах,самостійні) та доступно поданий матеріал на засвоєння
знань, формування умінь і навичок учнів на уроці. На уроці була використана мультимедійна дошка для
розвитку уваги, стійкості її та
зосередженості.
На уроці діти були уважними, активними.
Таким чином, учні дізналися з яких частин
складаються загадки (текст, запитання,відповідь), які основні особливості загадок (прихований
зміст;вираження громадськогой побутового досвіду людей;тислість і влучність
вислову;яскравістьі поетичність), дали визначення терміну «метафора», з’ясували
які форми і види загадок( закріпили свої знання виконуючи завдання у групах), вчилися відгадувати
загадки- жарти, загадки- картинки;вчилися перебудовувати прислів’я у загадки, висловлювати свою
думку. На при кінці уроку діти самостійно оцінили свою роботу: занесли
оцінки у таблицю за конкретний вид роботи.
Отже, завдяки раціонально продуманій
роботі, що була основана, в першу чергу згідно з вимогами навчальної програми і
календарно-тематичного планування, а
також враховуючи вікові особливості учнів, мета
уроку
була досягнута.
Немає коментарів:
Дописати коментар