четвер, 9 січня 2014 р.

Самоаналіз уроку української мови,

проведеного Коваль Тетяною Михайлівною

13.12.13. в 5класі ЗОШ № 55

Керівник від бази практики – Лотарева   Тетяна Юріївна

Тема уроку: Позначення звуків на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв.
Соціокультурна тема: Видатні українці.

         Відповідно до календарно-тематичного планування на вивчення теми «Фонетика.Орфоепія.Графіка.Орфографія» відводиться 11 годин. Проведений урок – перший у системі уроків.На наступних уроках робота буде спрямовуватися: на вивчення приголосних; на правило вживання букви ь;на позначення звуків на письмі;на співвідношення голосних і приголосних звуків;вживання апострофа.
Метою проведеного уроку було поглибити знання учнів про український алфавіт,сформувати розуміння важливості алфавіту для впорядкування різних матеріалів,вчити розрізняти співвідношення звуків і букв,пояснювати звукове значення букв я, ю, є, ї та щ, удосконалювати навички записуватм слова у фонетичній транскрипції;розвивати творчі здібності учнів,логічність,аналітичність, комунікативність, активність;виховувати патриотизм.
Вибір типу і структури уроку зумовлено завданнями, що вирішувалися на уроці.
        При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог. Для досягнення мети я використовувала такі методи і прийоми навчання як: фронтальне опитування, робота з текстом, уривки інтерактивного уроку,пояснення вчителя, спостереження мовного явища
 «Чому так?», робота з підручником, коментована вправа, диференційовані завдання «Закінчить речення»

      Організаційний момент уроку націлений на підготовку учнів до продуктивної роботи.
             Актуалізація опорних знань сприяє усвідомленню, поглибленню, систематизації та закріпленню навчального матеріалу; робота націлена як на одного учня, так і на весь клас.
    На  мотиваційному етапі уроку  використовувалась інтелектуальна розминка.
          При вивченні нової теми використовувалося: фронтальне опитування робота з підручником, таблиці, проводилося спостереження мовного явища( співвідношення букв і звуків).робота з правами  у підручнику на засвоєння нової теми.Виконання вправ мотивувало самостійну роботу тим, що свідомих та ефективних результатів вони можуть досягти лише постійно практикуючи свої навички та вміння. Кожна з вправ вмотивована і має логічний порядок.
           На етапі закріплення використовувалася робота у групах  та розвиток мовлення.
            На підсумковому етапі- диференційовані завдання «Закінчить речення».
            Завдання використані на уроці допомогли учням навчитися використовувати теоретичні знання, здобуті на попередніх уроках, на практиці.
 Мета уроку досягнена.


Немає коментарів:

Дописати коментар